Data e postimit: 2018-11-14 21:33:57
Lexime: 4697
Veshja ne shkolle tani dhe atehere
Lloji: Ese krahasuese
Tema: Veshja
Autori: Anonim
Shkolla: Anonim
Klasa: 8
Qyteti: Anonim
E-mail: anonim@gmail.com


Ne shkollen time shum nxenese vishen ekstravagante duke u perpjekur per te rene ne sy .shoh q ka vajza te klasave te pesta qe vin me minifunde ne shkolle dhe perpiqen qe te bien ne sy disa vajza te tjera te klasave te teta vishen me strece duke u perpjekur te nxjerrin format dhe lidhin bluzen duke nxjerr barkun jashte .disa te tjere perpiqen qe te vishen si te famshmit si:selena gomez,lea elui , ariana grande etj. Disa te tjera i mjaftojne qe rrobat te jene te shtrenjta dhe me marka te njohura .mami me ka treguar shume here se kur ishte ne moshen time veshjet ishin te pakta dhe jo ekstravagante si te cara .ne kohen kur mami im ishte ne shkolle nxensit dhe nxeneset ishin serioz vajzat nuk silleshin si mendjelehta po e kishin mendjen ne mesime dhe jo si tani qe vajza sillen shume mendjelehta ,rrin vetem me djem , lene oret e mesimit, pine cigare dhe lidhen me cuna.ne kohet e sotme cfare nuk behet per cik fame sa do doja qe te jetoja ne kohen e atehershe me pak gjera po me shume tru .

Vepra te ngjashme
Autori: XXX · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir...
Autori: Klea · Lloji: Pershkrim · Tema: Përshkrimi shkurt i një këngëtareje të famshme [Anglisht]
Ariana Grande Ariana Grande is an American singer and actress. She was borned on 26 of June 1993. Ariana has a half brother,Frankie Grande.Ariana has a magnificent voice.She can write songs and act too.My favourite songs of her are "Problem","Focus" an...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Mami..
A me do mua? Cfare pyetje eshte kjo mami?A jam kaq e pafytyre saqe mos ta dua personin qe me solli ne jete,une e di mami koheve e fundit ndihem shume e pashprese dhe inatin te cilin e kam me te tjere e heq ne ty,ndersa ti me ata syte e tu qe lotet her pa...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: anna · Lloji: Anekdota · Tema: mesimi
eshte dreke dhe vajza po kthehet nga shkolla gjithe gezim. sapo futet ne shtepi i thote mamit: mami une sot iu pergjigja e para pyetjes se mesueses. te lumte te keqen mami, po per cfare te pyeti mesuesja? na pyeti se kush ka ardhur i PApergatitur ne shk...
Autori: Xhijnesa Hodaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Endrra ime
Endrra ime -Mengjes i ftohte ,koha kishte filluar te acarohej,pashe se kishte rene bore. Nga gezimi dola me vrap jashte,pa pritur me zuri syri nje djalosh i cili nuk levizte fare nga vendi , buzet e tij te thara vuanin per nje pike uje.Verdalle me sil...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: romina balla · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: familja
Ate nate nuk fjeta fare ,e gdhiva duke menduarrreth asaj teme qe mami me tha se do me tregonte te nesermit kur te vija nga shkolla.U bera gati sa me shpejt dhe u nisa per ne shkolle . Kur filloj mesimi shpresoja qe te mbaronte sa me shpejt.Gjate gjith...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Genjeshtrat e pambaruara
Genjeshtrat e pambaruara Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje por ato vajza qe nuk i thone me zemer atehere ato nuk jane veqse fjale te kota per te gjithe.Historia e genjeshtrve nuk mbaron kurre. Disa njerez genjejne...




Komentet e fundit!

Emri: nfvcdssd
Email: blerimtahiri@yhaoo.com
Komenti:

Emri: sofo
Email: kacisofokli@gmail.com
Komenti: shume e sakte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com